< Till bloggens startsida

HEEEEEMMMMMMMA:D:D:D

Imgp1429_179804331_large
HOOOHOOO eeentligen hemma, fan vad jag saknade skeå har typ aldrig gjort det när jag har varit hos mamma så första gången:$
vi kom hem till skeå för några timmar sen, kvart i två ganska länge sen:$
resan gick bra förutom att en kille som satt bredvid mig luktade baajs, och jag är seriös han luktade skit och jag ville ba spy, ni vill inte ens veta
Men vi har inte varit hemma, pappa hämtade oss sen åkte vi till Daniela för vi skulle äta här najsnajs
daniela är inte här hon är hos syrran så jag sitter här med Ismael och Humberto
pappa är och handlar med danielas mamma och vi orkade inte följa så därfr är vi kvar här och sen hämtar han oss
men aja, vi höres
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0