< Till bloggens startsida

internetfan..


joo snigga dom vet
HALLOJ

nu sitter jag vid Amandas dator, lika cp som vanligt så jag kom skriva lite cpigt osv
sorry för så himla dåligt uppdtering men våran internet är borta för pappa har bytt till com-hem och det har inte kommit än, så nu vet ni varför och jag kom inte knnna skriva i vckan heller kanske om jag sitter vid skolans dator eller nåt
Men kan skriva lite om vad jg gjorde i helgen
I fredags var jag på loftet med jonas, najah, nadja, amanda och amanda hade jättekul som vanligt
sen sov najah hos mig
I lördags jag och najah vaknade vid typ ett sen efter maten var vi med jonas och amanda, vi satt inne på mitt rum och pratade och lyssnaade på musik osv
och i söndags vr jag med pontus efter maten
som sagt, nu sitter jag hos amanda AÖ är också här, vi sitter och kollar på idol 2010 tror jag att det är haha dom älskar ju typ det fast et är roligt aatt kolla på alla som skämmer ut sig osv och vissa sjunger lite roligt
men jaja nu ska jg vara social, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0