< Till bloggens startsida

next to you

TJO

nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart se en film sen sova, skola imorgon fetttråkigt
men jag längtar typ ändå, lite:$
men iaf, idag var jag med pontus och sate vad jag hade saknat min pojk
vi spelade nå skjutspel ba för att jag skulle bevisa att jag var bäst på det, men sen var jag inte det så jag gav upp och han dödade mig 15 gånger och jag 2 amen bäst var jag ju sen gjorde vi annat;)
Efter maten var jag med daniela, vi gjorde inte så mycket pratade lite osv
sen skulle jag dra till amanda en stund efter att Dani hade farit men fick inte för pappa så nu sitter jag här och tråkar sönder, skola imorgon och upp tidigt fettnajs
aja, ciiiaociiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0