< Till bloggens startsida

ohoho bästa uppdateringen här alltså

3293999712_25701689d8_b_large
HEEEJ

WWOWOWOOWOOHO JAG FYLLER ÅR IDAG
nej skojja, men jag gör faktiskt det hih:$
det var länge sen, sorrysorry men jag har verkligen inte suttit vid datorn och så har jag inte orkat blogga och vi har varit i sälen osv fast vi kom hem i söndags men ändå:$

SÖNDAG
vaknade vid typ 8 för vi skulle städa och packa osv, jag var astrött men jag sov i bilen vi skulle ju ändå åka bil i 5timmar så, det var lite drygt men jag gillar att åka bil i flera timma eller buss:$
vi kom hem vid typ fyra Max var här (han följde inte med till sälen) och sen vid åtta kom crille, vi firade mig osv för Inka, Max och crille skulle till Haparanda och då skulle dom vara borta på min födelsedag.

MÅNDAG
sov till ett sen satt jag och tog det lugnt, kollade på tv (nåt jag veeeerkligen inte brukar göra) menmen
sen badade jag i typ 2timmar, hihii:$
och sen kollade jag på film, transformers och den var aasbra var lite rädd för robotarna eller bilarna då och deras röster:$ aja, gick och la mig kl 6 så nu är jag astrött:$

OCH JA IDAG DÅ
sov till tre, trevligt va fast pappa ringde till mig vid typ 10 för att gratta mig och jag vaknade av vibrationen-.- och jag svarade inte moahaa nej men jag ville sova jag gick ju och la mig 6 ja och sen kom min mamma och väckte mig vid ett hur trevligt var det då? inte så jätte, hon vill verligen inte att vi ska sova länge..
men jag fyller år idag och då blev jag inte sur för typ första gången:P
OOHO GRATTIS TILL MIG
aamen, jag fick skor (skitsnygga) kläder, pengar, SMS årskort, smink och lite småsaker.

och juste, GOTT NYTT ÅR
jo jag vet att det var för typ 3dagar sen men ändå
lägger ut lite bilder från förra året sen när jag orkar

ohoo många som kom orka läsa det här^^
menmen, nu ska jag dra och duscha vi hööres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0