< Till bloggens startsida

I love the sweet sound of your voice

Tumblr_m7qjdg2iny1qeeyjso1_500_large
HALLOJ!
Äntligen kan jag sitta vid datorn och skriva här
vid två var jag hos pontus sen var vi hos han ett tag och såg film sen cykla vi till stan och åt på frasses
efter ett tag kom ida och nadja och då var vi med dom sen drog dom och vi cykla till pontus och var där ett tag
vid tio cyklade vi till mig, stannade vid jonas och sen följde han också med till mig, träffade andres på väg till mig och då hängde han också med sen var vi hos mig
ville ju vara med andres sista dagen, han far imorgon vid 9 så vi hinner inte vara med han..kom sakna han så sjukt jäkla mycke..:(
sen efter ett tag följde vi andres hem och så och gick till younis och gick till andres igen och då sa vi hejdå
Jag, pontus, younis och jonas drog hem till mig då och ba va där och pratade
nu lyssnar jag på musik och ska se 90210

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0