< Till bloggens startsida

sjukhuset

TJENA
idag har jag spenderat hela dagen med min finaste ida
först var vi på sjukhuset och hälsade på Elliot, var där i typ en timme sen drog vi på stan och kollade runt lite och köpte mat åt Elliot, egentligen fick han inte äta nåt men han hade inte ätit på 2 dagar och han ville verkligen ha mat så..:$:$
men hur som helst, vi var hos mig efteråt och ida drog för en stund sen
nu sitter jag och skriver med ida och smsar med elliot, stackars han, får ej mat och han ligger i sängen och vill typ dö
aja, ska se alvin och gänget 3 nu, vi hörs!

Kommentarer
Anomyt

Vad har Eliot? Menar då är han sjuk? Vad för sjukdom?

Svar: eftersom du inte klarar av att skriva namn klarar jag inte av att skriva vad han har:P:P:P
Juliana

2012-07-11 @ 08:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0