< Till bloggens startsida

You never really know people, even those you love


idag har jag inte ens hunnit sitta vid datorn, men nu är jag hemma
efter skolan gick jag på stan med pontus, annika, ida och amanda
sen drog alla och då gick jag och pontus på stan för vi skulle ändå vänta på hans mamma (haha hon är så jävla söt ska ni då veta:P)
sen satt vi ba vid älven och åt mjukglass
efter maten gick vi upp på vb och ba satt där och pratade, mysigt förutom att alla myggor flög runt omkring en hela tiden och nu har jag 3myggbett...måst ta min medicin annars kom jag inte överleva det här med myggor..
amen..kom nyss hem och har skypat med ella ett tag hon skulle bada så jag ska passa på och städa lite här och äta nåt
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0