< Till bloggens startsida

be proud of what you can do

tja

nu sitter jag och malin och pratar om lite minnen som hon har med pontus brorsa
haha, hon sover här
vi har varit med jonas och miichelle, vi gjorde ganska mycket eller dom gjorde KAOZ med mitt rum igen eller med min säng, och sen sprang dom runt huset och jagade varandra haha okej eller dom jag var också med och michelle satt vid datorn
men sen efter ett tag gick vi till ICA och malin gick till anton för hon skulle vara med han en stund:P
vi köpte chips, 2drickor och 2dip-pack
michelle skulle också sova här men hon bråka med sin padre så hon fick inte
men imorgon ska vi på ladan och kolla på pontus match senefter det ska vi träna, super!
aja, vises
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0