< Till bloggens startsida

soldiers

HEJ
Idag vakna jag vid typ elva åt frukost och sen började ja fixa min justin bieber vägg och den blev perfekt
nu har jag entligen alla min affisher på väggen eller ja okej inte alla men dom i färg för jag har svartvita bilder också men dom ska jag he upp på andra väggen
vid tre var jag hos tandläkaren och sen drog jag till michelle
var med henne och jonas sen tog jag kvart i fem bussen hem och vid typ sex kom pontus
han for hem för typ en timme sen, vi såg drag me to hell och sen låg vi och pratade
jag intervjuade honom ett tag:$

men nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå och äta nåt sen ska jag se film
imorgon ska jag på stan och köpa byxor om pappa ger mig pengar sen ska jag äta på tatung med jonas, najah, amanda och malin skitbra vetinte om nadja och michelle ska äta med oss menmen
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0