< Till bloggens startsida

söndag

TJENA

toooday har jag varit ute hela dagen, först for jag och malin till ladan vid typ två och gick runt som nå idioter och frågade folk om pengar för det var avspärrat överallt för det var cup så det stod vakter överallt osv men ändå inte överallt.. haha men sen hade jag tur för pontus var på hockeyn då fick jag pengar av han men malin hade inte pengar så jag köpte en biljett till mig sen när jag hade gått in la jag den i min väska och gav väskan till malin då kunde hon gå in med samma biljett, skitsmart va?:D:D
haha men aja, vi vann med 2-1 skitbra och hockeyn idag handlade bara om fight kändes det som, dom bråkade ju typ hela tiden menmen
efter hockeyn gick jag och pontus hem till han och sen var jag där hela kvällen eller till halv tio då:P
nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig, är skitrött för jag och malin sov så lite idag
herrrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0