< Till bloggens startsida

sutnoP

TJAAA

är med amanda nu, hon sover här ikv skitbra:P
idag hade vi friluftsdag först hade jag pulka, åkte ingenting eller 2gånger 
sen efter lunchen eller vid typ ett gick jag, ida och michelle till ladan för vi skulle ha hockey
det var verkligen kaos en stund men sen hjälpte Guss och några 98er oss med sakerna
hahah asså det var verkligen kul attt ha på sig hockeyutrustning men det luktade som *******
och förrådet var värre, menmen kul vare då:P fast nu luktar mina händer svett och det ärinte kul, jag har fan tvättat dom flera gången men det försvinner aaaldrig
efter maten gick jag, hanna, malin och najah till ladan för att kolla på pontus match, jätte trevligt han gjorde 2mål och dom vann osv
nu ska jag och amanda ligga och prata en stund eller nåt sen ska jag få pontus att bli glad på mig för han är sur för att jag kalla han för SUTNOP och det är ba hans namn baklänges så jag fattar inte varför han blir sur eller joo för hanna sa det hela tiden förut sen ska vi sooova
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0