< Till bloggens startsida

Boyfriend♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

TJOOO

kom nyss hem från skolan
vid 10 i 111 åkte jag och pappa till sjukhuset igen för jag skulle vara där 11, dom kollade min hals och bedövade mig igen-.- och ba gjorde lite grejer med den igen:$
dorg till skolan efter det för jag ville äta med jonas och alla men sen var jag fortfarande bedövad i munnen så det gick åt helvetet när jag skulle äta men det funka efter ett tag
men nu är jag hemma sitter och kollar på BOYFRIEND videon, skitsnygg han är och viideon var asabra eller inte asbra men ändå skitbra jaja ska gå å äta nåt sen städa my room sen efter maten tror jag att jag ska vara med najah och jonas, blir perffa
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0