< Till bloggens startsida

Tre av världens finaste vänner♥

dåligt uppdatering i know men jag har varit sjuk och riktigt sjuk så jag har inte ens orkat sitta vid datorn
igår var jag på prao, praoa på O'learys och jag gjorde egentligen inte så jättemycket
fixade glas, bestick, tände alla ljus som va på borden och lite mer
men ingår vare ju inte så mycket flk innan jag for så jag behövde inte göra så mycket
jag skulle jobba från 14-20 men jag började få feber och må dåligt så jag for hem vid typ fem
det var min dag igår
idag vid åtta drog pappa med mig till vårdcentralen för jag mådde skit, kunde inte prata, gapa, svälja, elleer nåt med min mun och hals
jag ville ba döö..
vi var där i typ två timmar, dom ringde till öronmottagningen och jag skulle komma dit halv tre
nu har jag varit där och det är ju nog det värsta jag har varit med om
jag hade halsfluss och vill aldrig ha det igen
dom bedövade mig fyran gånger med två skitjävla långa nålar som jag aldrig vill se igen..
jag svimma nästan och kunde inte svälja..
jag nöp kvinnan som höll i mig och kille som gjorde allt i halsen, det gjorde verkligen ont
men nu är det över och det är jag skitglad för, kan iaf äta och svälja nu men inte gapa nå mycket men aja
ska inte skriva nå mer för folk kom inte orka läsa detta
btw...jag har nog tre av världens bästa vänner
jonas, michelle och hanna stod utanför sjukhuset när jag var på väg till bilen, jag blev faktiskt jätteglad när jag såg dom stå där och vinka, skitgulliga vänner man har!
nu får ni HADE BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0