< Till bloggens startsida

En god människa.


Skön torsdag, inga jobbiga lektioner +bowling första lektionen.
No, matteprov som gick väl sådär, engelska, svenska.
Skulle egentligen ha slutat 16.50 men slöjden blev inställd så fick sluta 14.30
Kom hem och satte mig direkt vid datorn och skypade med pontus.
nu är han på träning och jag har skrivit klart min svenska uppgift som ska vara inne imorgon, duktigt! skrev om hur en goda och en onda människor är och så.
Har snackat en stund med min fina vän, rasmus och gud vad jag saknar honom. Hade inte pratat med han sen jag var och hälsade på, men snart få jag träffa han igen.
Ska ta och läsa ondskan, dom sista sidorna som jag har kvar att läsa och sen ska jag nog sova.


Kommentarer
amandastiglund

hej hjärtat.
du är så jävla vacker. tänkte bara berätta de för dig.

Svar: Hahaha, puss:*
Juliana

2012-11-15 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0