< Till bloggens startsida

Hard times will always reveal true friends


Gick till tre lektioner idag och sen åkte jag hem för att jag mådde illa, kom hem vid typ halv ett och åt nåt sedan vid tre gick jag och la mig och vakna nyss.
Har värsta träningsvärken i varje del av min kropp,  i lilltån till och med..komiskt för jag vettefan va jag kan har gjort, får typ ont varje gång jag rör mig så idag stannar jag hemma fast jag hade ändå ingenting att göraXD
Fredag och mamma jobbar, Ingvar ska på maskeradfest på jobbet och jag och Max är kvar hemma.
Senare ska jag gå till ica och köpa chips och massa gott sen sätter jag igång VD och gossip girl eller sätter mig nere vid tvn med Max.

Ha en bra kväll alla!

puss

Kommentarer
Lovisa&Malin

Skulle vara jättekul om du ville svara på våran fråga! :)
VAD TYCKER DU OM UGGS?
Gå in på bloggen och skriv din åsikt!

2012-11-10 @ 12:50:54
URL: http://photodot.blogg.se
Idaaa

Saknar dig..<3

2012-11-11 @ 15:03:40
URL: http://livetomendastida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0