< Till bloggens startsida

It's FRIDAY


En bra fredag.
Godkänt på matten och svenska diskussionen, perfekt slut på en skoldag och så äre ju fredag, ännu bättre.
Håller på att göra mig klar och snart kommer pappa och hämtar mig sen skjutsar han mig till Amanets party, första gången jag ska ut och umgås med folk på lääänge och det känns hur bra som helst.
Senare vid halv 11 åker jag och Dovile till bion och träffar några där, ska se paranormal activity 4, omg första gången jag ser en skräckfilm på bion och jag är hur nervös som helst, jag skriker hur mycket som helst när jag ser skräckisar och nyper människan som sitter bredvid mig så hoppas att jag får sitta mellan någon av dom som jag ska gå med.
aja, blir en superbra kväll för min del hoppas att ni också har det bra:)
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0