< Till bloggens startsida

And we don't know how


hahhaha innan jag börja skriva om vad jag gör och har gjort så måste jag berätta att min brorsa va fett söt, han skrev till mig ba ''Morris..har ingen kuk längre:('' hahha fett gullig men aja, imorgon ska vi ääntligen träffa han igen, guud vill inte ens kolla på han, kom bli så jävla ledsen ni tänker säkert ba men vafan han är ett djur men för mig är han som min bästavän som en människa tycker jag men iaf
nu ligger jag i sängen och ba ligger här, har kopplat datorn till tvn så kan ligga i sängen och chilla, skriver med fatma och lyssnar på musik ska snart sätta igång en film eller se pll, blir bra det och om jag orkar går jag ner och hämtar lite glass eller cyklar till ica och köper chiips
aja nu ska ni inte behöva läsa mer
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0