< Till bloggens startsida

Home sweet home

TJENA

Hemma i skellefteå, är super glad
kom igår vid sju och då hämtade amanda mig sen vid 21 nångång åkte vi till min älskling och överraskade honom, bästa känslan ever, att ba få se han och krama honom men iaf
han blev verkligen överraskad, han trodde att han skulle få en till present av hans föräldrar och så sen kom jag och då stod han och kollade på mig, han var så himla gullig!
och idag har jag överraskat massa människor på skolan, har saknat alla så himla mycket!
hur som helst så är jag hos min älskling nu, har varit här hela dagen och spenderar natten hos honom
vi köpte godis, dricka glass och så innan han drog till träningen för sen efter den blire mys och då får han öppna min present haha, han har inte fått röra den idag menmen
Grattis till min älskling som nu är 15år och känner sig stor haha men han är fortfarande som en liten 3årig han är så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0