< Till bloggens startsida

I'M SO LOST WITHOUT YOU.



HEJ

idag hade vi en till såndär ''chilldag''  hade hål i 2timmar och 40min så då drog jag hem och åt och sen kvart över ett cyklade jag tillbaka till skolan för att avsluta dom 2sista lektioneerna
först orientering och sen engelska
efter skolan åkte jag och pappa till erikslund. Var innne på media markt och köpte en ny tv..blev hur glad som helst för våran tv hade gått sönder osv..men hur som helst efter det gick vi in på tati och kollade på kläder och så.
nu sitter jag och pratar med min fina kille och han sitter försöker se sexig ut fast höhöhö han behöver ju inte ens försöka;) men iaf han ville att jag skulle berätta för er att han har varit på stan idag och köpt nya kläder.
sen sitter jag också och skriver med min fina ida som jag saknar såå himla mycket vill bara krama hon just nu.
nu ska jag dra mig tillbaka till min pojke

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0