< Till bloggens startsida

djurskyddet kan ta sig..

hejsan

just nu är jag inte på humör eller vid liv..nej men min katt var borta i två veckor och nu har vi äntligen hittat honom och det är ju hur bra som helst men djurskyddet kastrerade honom..och det det vet jag inte varför dom gjorde det jävla idioter blir så jävla förbannad dom kan ba inte göra såå..jag vill att min katt ska leva som en helt vanlig katt fast han kom fortfarande leva men han kom inte kunna göra sina business om ni fattar vad jag menar..men iaf så är jag jävligt ledsen över det har gråtit ett tag sen jag kom från skolan och min brorsa är helt förstörd, morris är typ hans liv och han har aldrig velat kastrera honom..men aja vi kan nu inte göra något åt det får leva med det nu fett synd om min morris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0