< Till bloggens startsida

Onsdag


Vilka fina kommentarer började direkt gråta, ni är underbara.

idag har jag varit hemma från skolan..mådde inge bra och det var ändå fotbollsturnering grej i typ 2timmar så jaja missade fotbboll wow typ hela världen nej men iaf så var jag och mamma på erikslund ett tag, fick ett par vinterskor, smink och en halsduk. Vid tre satte jag mig vid datorn och började snacka med min pojke nu har han träning och kommer vid typ halv nio och då kan vi snacka igen:)
aja har inte så mycket mer att skriva ska sätta igång en film nu medans porre kommer hem
puss


Kommentarer
din älsklings porre!

hallå kolla på mig! jag är en andledning sötnos!:D:D






Svar: feettt söt du är älskling:*det är du verkligen!
Juliana

2012-09-26 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0