< Till bloggens startsida

Porres lista

Vilken färg har dina skor? -vit
Hur många sms har du skickat med din telefon? -lite mer en elva tusen tror jag, 9 tusen med julle:D
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? -#14
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? -julle:D mamma,pappa,michelle,sixten,ida o morfar:p tror jag
Vilka namn finns i din smsinkorg? -
Vem kysste du senast? -min fina julle<3
Vem kramade du senast? -min fina juulle<3
När såg du din bästavän senast? -idag
Din favoritfilm? -
Din favoritlåt? -Fix You-Coldplay
Bär du på en stor hemlighet just nu? - nope
När vaknade du imorse? -halv sju
Gillar du hästar? -nej dom lukta bajs
Har du ett turnummer? Vilket? -15
Vem hade du velat träffa just nu? -min älskling
Vilket är det bästa året hittils? -2011/2012
Är du kär? -jaa så himla mkt
När drack du alkohol senast? -never
Är du en rökare? -nope gillar värkligen int rökning
Föredrar du snus eller rökning? -inget
Vad heter du i mellannamn? -Pontus Erik Anders Bergmark
Har du en blogg? -jaa självklart? dah
Vilken klass går du i? -9b
Är du oskuld? -nope
Ditt favoritband? -
Din favoritartist? -
Thåström eller Håkan Hellström? -.... wtf
Göteborg eller Stockholm? -göteborg men båda är bra
Vars bor du? -skeå
Vars vill du bo? -hos min tjej
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - when we stand together- nickelback
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - every teardrop is a waterfall-coldplay
Vem skrev åt dig på msn senast? - har int msn
Vem skrev du senast sms med? -jullebulle
Vem ringde dig senast? -jullebulle:D
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - HAHA peters röv:P
Blind eller döv? -döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? -nope e int så smart
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 96 år 3månader 21dagar
Vad vill du jobba/jobbar som? -hockey spelare, elr är det ett jobb?:$
Var är dina syskon just nu?- vid sin dator
Senasta kändisen du såg? -pernilla walhgren, vet int hur hon stavas
Favoritkändis? -  vet int
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? -igår
Har du piercingar? Isåfall, vars? -över hela kroppen (ne inga)
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? -
När grät du senast? -måste jag värkligen svara på det här..
Är du vig? -vig nog:P
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - hadihaha sötnos:P:*<3<3 till julle
Använder du hårspray? -nope
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -förhållande med min finaste:D
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -hehe ja lääänge sen
Uppsatt hår eller hängande? - på tjejer elr?:$ olika passar med olika:)
Vill du gifta dig i framtiden? -jaaaa:D
Vilken vän vet mest om dig? -julle:D
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - yes
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - stempa
Vad stod det i din senaste händelse? -att yo gillar ett inlägg på min logg
Vill du bli modell? -noooope
Din bästa tjejkompis? -jullebulle
Bästa killkompis? -lucas
Vad var det senaste du installerade på din dator? - the walking dead
Vem är den perversaste person du känner?-kanske min lilla jullebulle
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? -ansiktet
Favoritdryck? -fanta exotic
Favoritdryck innehållandes alkohol? -dricker inte 
Senaste CD-skivan du köpte? -jag kommer inte ihåg
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? -nope
Vad ska du göra i sommar? -försöka hälsa på julle så mkt som möjligt
Har du haft oskyddat sex? -neeej
Hur många har du strulat med på en kväll? -1
Har du rökt på/knarkat? -noope
Hur ofta festar du? -när mina kompisar göre
Favoritskådespelare? -
Favoritkomiker? -
Klänning eller kjol? -på tjejer, klänning
Har du varit med på TV? -jaadå
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - jims värld
Snyggaste kändisen? -Miley Cyrus
Vart vill du resa innan du dör? - Belgien
min finaste flicka:*:*:*:* loveu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0