< Till bloggens startsida

Söndag

209009_325118720912436_322252973_n_large
dagen började med att jag vaknade bredvid älsklingen vid typ sju
gick och åt frukost och borstade tänderna och så och packade klart
sen vid halv åtta fick jag skjuts av hans mamma till flygplatsen, jätte snällt av hon
när jag hade checkat in och allt var det dags att säga hejdå till amanda, ida och pontus
att säga hejdå till min älskling är nog det värsta jag vet
grät hela vägen till flygplanet satte mig ner och började direkt sakna pontus
resan var ett helvete först grät jag och kunde inte sluta, hade ingen som kunde krama mig, när jag kollade ut genom fönstret tänkte jag att jag lämnade fina skellefteå och alla, min älskling som jag verkligen saknar mest av allt, sen
bredvid mig satt det ett par som höll om varandra och höll hand, då börja jag gråta och tänkte på att nu kom det vara länge kvar tills jag får pussa på mitt hjärta igen, krama honom och ba känna att han är nära mig..

kom till arlanda vid nio och satt och väntade på att min buss skulle komma så att jag kunde åka hem till västerås pappa skulle hämta mig men han var sjuk
nu är jag hemma och sitter här på min säng och vill försvinna..känner mig svagare än förra gången
men jag måste vara stark för jag vet att jag kom träffa min pojke igen och alla mina vänner som gjorde min vecka till den bästa, hade inte skrattat så mycket som jag gjorde den här veckan, på skitlänge.
nu ska jag sova eller fixa skolgrejer
pusss


Kommentarer
Anonym

Du är så himla stark julia! finns alltid här om du vill prata !

Svar: ja det är ju bra att jag vet vem du är också:P
Juliana

2012-09-23 @ 17:08:17
URL: http://yosirinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0