< Till bloggens startsida

Fredag

Stannade hemma från skolan idag också. Vaknade med ont i magen och kände mig inte alls så jättepigg.
Åt nyss frukost och känner mig bättre, vill bara gå ner och träna men jag kan inte och får inte för min mamma.
Har iaf nu fått veta att jag kom in på mitt första handsval, turism&resor och jag är så glad, trodde aldrig att jag skulle komma in!

Sitter och kollar ut genom fönstret och solen är borta, nu är det grått och tråkigt ute.. men ändå mysigt på nåt sätt. En sån dag då man lägger sig i sängen med massa goda saker och kollar på filmer, idag vill jag så gärna att min Pontus ska vara här och mysa med mig men han är i skell och är sjuk, kan väl mysa via skype.
Nu ska jag gå och duscha och sen sätta igång nån bra film
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0