< Till bloggens startsida

Ett inlägg a lá Pontus

Hoj idag ska jag pontus bergmark underhålla er! hur då vet jag int...
kan börja med att berätta att Julles hus är fullt med godis!!:D det hänger små ägg överallt å jag är så lycklig att jag vill gråta! har ätit typ 10 st redan:$
tyvärr så håller hennes mamma reda på mig så jag kan inte ta nå mer...

idag har vi tränat, ätit, pratat, ätit ute, osv.. men jag tror ni vill höra ett skämt!
vad får man om man korsar ett piggsvin och en giraff?? en tandborste!!:D HAHAHAH... nee skojja så roligt vare int
 
nu ska vi ut å gå å se om vi kan hitta på nått roligt, jag vill ha glass..

glad påsk! ät mkt godis!
 
kontakta mig för mera fina påskråd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0