< Till bloggens startsida

Jag vet ingenting längre.

Igår stannade jag hemma från skolan, mådde dåligt och hade inte sovit nåt pga mitt katt som är störd. Det låter stört men så var det.
Idag gick jag då till skolan, crossfit på idrotten första lektionen. Skönt med lite träning på morgonen sen 3vanliga lektioner. 
Efter skolan vet jag inte vad som hände, blev arg och ledsen på grund av många saker men det kom bara sådär helt plötsligt, skypade en stund med min pontus och det gjorde dagen bättre.

Skulle ha spelat lite LOL med isak men har ingen datamus eller jag har ju det men inte en sån där vanlig som man har på stantionära datorer och då blir det lite svårare, för mig iaf men aja.
Såg filmen LOL ist, så blev allt bättre. Den filmen är bara föör bra och inget snack om killen för han är värsta mumsbiten och jag är kär i honom.
Nej nu ska jag hämta lite vindruvor och yogurt.
puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0