< Till bloggens startsida

16/1/2013 - Onsdag


Ligger nu i sängen och ska snart ta och sova, är hur trött som helst.
Tränade med mamma idag, afro den här gången. Det är nog därför jag är trött, men jag älskar att sova efter att ha tränat för då sover jag så gott:$
Ska bara vänta på att Pontus loggar in på skype så pratar vi en stund och sen säger vi godnatt.

Tog sovmorgon idag men vaknade ändå tidigt för att plugga till provet, sen gick det ju typ bra eller det kändes bra, får åtminstone ett E men jag hoppas på lite mer.
Känns bra att ha gjort bort det nu och att vi inte har nå mer prov förutom att NP i svenska börjar redan vecka 5 på måndag..muntliga sen nån vecka efter har vi skriftligt.
Men nu ska jag läsa en krönika medans pojken min loggar in.
puss

Kommentarer
yo

snygg tröja! vars har du köpt den? (a)

Svar: Tack, New Yorker:)
Juliana

2013-01-18 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0