< Till bloggens startsida

Godnatt!

Nu har jag tränat och är helt slut, ska borsta tänderna och sen lägga mig.
Hade tänkt lägga ut lite bilder från lovet men jag orkar int, men dom kom komma på inlägg och så.
Var ju inte på skolan igår men fick veta idag att dom har gjort om vårat schema och nu slutar vi inte 12.20 på onsdagar vilket sug (sorgligt) och på fredagar har vi 2 megalånga raster och det ogillar jag.
Redan idag blev jag less på skolan...har 2 prov nästa vecka och ena är på andra världskriget-.- Jag kan ingenting och vi har läst om det i typ snart 3månader., smart tjej.

Porre ville att jag skulle lägga mig halv 10 för att jag har svårt att somna och så och jag är fortfarande uppe, nu kom han bli sur på mig för att jag inte har gått och lagt mig, hahaha. Nej han kom int bli sur.
Så nu ska jag borsta tänderna.
Gonattt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0