< Till bloggens startsida

Im not living, Im just surviving

 
Blir ingen träning med mamma idag för hon jobbar
och jag orkar inte dra dit själv(a)
så får väl träna här hemma i vårat lilla gym som
jag älskar eller plugga lite till provet, vi får se!
Jag börja typ få ont i halsen nu och det är nog säkert
Max som har smittat mig, han var ju sjuk för några dagar sen.

Hur som helst sitter jag och skriver med Dino, saknar honom enormt.
Och lyssna på musik. Ska nog snart börja plugga till provet eller träna
+ att jag hade tänkt göra
en ny design så vi får se vad jag börjar med.
Nu får det bli nog med skrivandet, pusss!

Kommentarer
amandastig

Du är världens finaste.

2013-01-12 @ 18:24:38
amandastig

Du är världens finaste.

2013-01-12 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0