< Till bloggens startsida

vecka 4

Kom hem efter skolan idag och åt en macka och gick och tränade en stund.
Nu sitter jag och snackar skype med min Pontus och klickar runt på tumblr, har börjat med det jag också.
Den här veckan verkar vara en bra vecka, imorgon slutar vi lagomt tidigt och sen på torsdag ska vi till stockholm och kommer hem typ sex. Åker först typ kvart i sju till stockholm så det är det enda dåliga, men vi får gå på affärer och massa i typ 4timmar så ändå najs och sen ska vi till riksdagshuset, blir en bra torsdag!
Sen blire fredag efter det och på lördag drar jag till stockholm igen och hämtar mina kusiner som kommer från spanien.
Nu ska jag vara social med pojken för snart drar han till sin träning.
Glöm inte frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0