< Till bloggens startsida

Underbart

TJENA

Den här veckan har varit en helt ok vecka
I måndags var jag hemma från skolan, i tisdags slutade jag typ 12 sen hade vi studiedag i onsdags, torsdagen slutade jag halv tre och sen blev det fredag:)
Helgen har varit helt ok den också, igår vaknade jag och sprang typ 5kilometer, alltså till pappa och tillbaka hem till mamma sedan duschade jag och åt och åkte sen till angelica med mamma och Ingvar.
Åt pizza och en god tårta så det blev en mysig lördag med henne som det alltid brukar bli.
Nu idag har jag pluggat till HK-provet och snackat med Pontus, snart åker jag med mamma och Ingvar till stan och möter min moster och mina kusiner och sedan avslutar vi veckan med en mysig middag nånstans i stan, underbart!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0